5 powodów, dla których warto
zamówić projekt logo w 2022 roku.

Publikacja - styczeń 2022

5 powodów, dla których warto zamówić projekt logo w 2022 roku.

Rok 2022 to czas zmian w postrzeganiu firm przez ich klientów. To również rok kolejnych wyzwań dla przedsiębiorców. Warto być przygotowanym z wizerunkiem firmy na te zmiany. Jednym z elementów takiej strategii jest logo firmy.

Jeżeli jeszcze zastanawiasz się czy potrzebujesz logo dla swojej firmy - odpowiadamy "TAK, potrzebujesz". Dlaczego? Jeszcze kilka lat temu mniejsze firmy mogły, w kilku sytuacjach, rozważać czy posiadanie logo jest dla nich niezbędne. W tym roku już chyba żaden właściciel firmy nie będzie ryzykować braku profesjonalnego wizerunku i kluczowego dla niego logo. Dlaczego rok 2022 może okazać się przełomowym jeśli chodzi o wizerunek firm i logo? Przeczytaj co podpowiadają nasi eksperci.

Jesteś już zdecydowany na projekt logo w 2022 roku?

Dlaczego warto mieć projekt logo w 2022 roku!
Coraz większa świadomość klientów.

We współczesnym świecie opakowanie produktu ma ogromne znaczenie. Większość z nas odruchowo w pierwszej kolejności sięga po produkty w ciekawym i przykuwającym wzrok opakowaniu. Tego pierwszego wyboru dokonujemy najczęściej odruchowo lub podświadomie. Niektórzy z nas kierują się kolorem, inni kształtem opakowania. Podobna sytuacja ma miejsce gdy wybieramy usługi lub produkty danej firmy. Nawet jeżeli kierujemy się opiniami o tej firmie i jej produktach na pewno zwrócimy uwagę na jej zewnętrzny wizerunek. Zewnętrzny wizerunek firmy to przede wszystkim jej logo, kolorystyka i elementy graficzne, z którymi się utożsamia. To właśnie te elementy stanowią o pierwszym wrażeniu o firmie. Logo stoi na straży wizerunku firmy i jest najczęściej pierwszym z tych elementów, które zauważysz wybierając produkt. Jeszcze kilka late temu jedynie większe firmy (i to nie zawsze) przywiązywały wagę do profesjonalnego wizerunku. Te czasy odeszły już w zapomnienie. W tej chwili każdy z nas wybiera produkty, które pochodzą od firm dbających o wizerunek i posiadających profesjonalnie wyglądające logo. Rok 2022 może być ostatnim dzwonkiem do zmiany wizerunku i utrzymaniu się na rynku, na którym z każdej strony bombarduje nas przekaz wizualny.

Rosnąca konkurencja i coraz mniej rynków niszowych.

Codziennie polski rynek zasilany jest nowo powstającymi firmami. To czy łatwo jest założyć firmę w Polsce, jak długo to trwa i na co napotkamy podczas tego procesu wie już na pewno każdy kto raz podjął się tego zadania. Założenie nowej firmy to początek przygody a często realizacji długoletnich marzeń. Warto od razu zająć się jej indywidualnym wizerunkiem. Dlaczego już na samym początku trzeba się tym zająć? Powód jest prosty - z dwóch firm na przykład biuro rachunkowe, z których jedno będzie miało dobrze kojarzące się logo i ciekawy szyld a drugie tylko “dobre chęci” - wybierzesz zapewne firmę z logo. Powodem takiego wyboru będzie pierwsze Twoje wrażenie, które podpowie Ci aby wybrać biuro rachunkowe, które dobrze się prezentuje i wzbudza Twoje zaufanie. To przecież tej firmie powierzysz swoje sprawy finansowe. Chcesz by było profesjonalne i dobrze się prezentowało. W ubiegłych latach można było łatwiej wyszukać rynki niszowe, czyli takie na których konkurencja jest znikoma. To ułatwiało start firmy i nie wymagało zajęcia się wizerunkiem już na samym początku. Choć na pewno są jeszcze nieodkryte rynki niszowe a nasza wyobraźnia podpowiada wspaniałe pomysły na firmę to nie ulega wątpliwości, że tych “okazji” jest coraz mniej. Dlatego jeżeli już założyłeś firmę nie zwlekaj ze stworzeniem jej logo i wizerunku. Rok 2022 jest kolejnym rokiem rosnącej wciąż konkurencyjności ale jednocześnie czasem, kiedy na profesjonalne logo i wizerunek firmy może pozwolić sobie już każdy przedsiębiorca.

Wzrost liczby zakupów przez internet.

Liczba transakcji jakie przeprowadzamy w internecie wciąż rośnie. Pandemia, która rozpoczęła się w ubiegłym roku zachęciła a część firm zmusiła do przejścia w całości lub części na sprzedaż w sieci. Efektem jest fakt, że coraz częściej kupujemy w sklepach internetowych i na popularnych aukcjach. Większość z nas zapewne powie, że pierwszym wyznacznikiem czy kupuje w jednym czy innym sklepie internetowym jest cena. Sklepy internetowe na bieżąco analizują ceny konkurentów i często dostosowuja je do ich poziomu co sprawia, że koszt zakupu identycznego produktu jest ten sam. Nie tylko na cenę zwracamy uwagę robiąc zakupy w sieci. Okazuje się, że gdy mamy dwa sklepy sprzedające ten sam produkt za tą samą ceną częściej wybierzemy ten, który dobrze się prezentuje od strony graficznej, zebrał dobre opinie i ma budzące zaufanie logo. Ideałem dla sklepu internetowego jest gdy jego logo jest już rozpoznawalne. To wymaga czasu ale proces budowania wizerunku wśród internautów jest o wiele szybszy. Potrzebny jest do tego odpowiednio dobrany plan działania i podstawa wizerunku sklepu internetowego - dobre logo. Z uwagi na istotę i obszerność tematu, więcej praktycznych informacji o projekcie logo dla sklepu internetowego zaprezentujemy w osobnym artykule.

Możliwość pozyskania środków finansowych na stworzenie wizerunku firmy.

Z roku na rok opracowanie wizerunku firmy jest coraz bardziej dostępne. Olbrzymim plusem grafiki dla firmy czyli identyfikacji wizualnej jest to, że można ją budować etapami a koszt rozłożyć pomiędzy różne źródła finansowania. Najważniejszym elementem identyfikacji wizualnej firmy jest logo. Opracowanie profesjonalnego logo wykonanego przez naszych projektantów w 2022 roku to koszt od 800 zł netto (+ VAT). Cena obejmuje kompletną usługę opracowania profesjonalnego projektu logo, przekazania niezbędnego kompletu plików i przeniesienia umową autorskich praw majątkowych do logo. Logo to inwestycja dlatego warto by było wykonane profesjonalnie. Dzięki temu logo będzie przez długie lata oddawać z nawiązką wkład na niego poniesiony. Warto dokonać tej inwestycji, zwłaszcza, że na sfinansowanie logo można uzyskać środki z zewnątrz. Jeżeli planujesz założyć działalność gospodarczą sprawdź w swoim urzędzie pracy czy w 2022 roku prowadzi rekrutację na specjalne programy umożliwiające uzyskanie dofinansowania dla osób startujących z własną firmą. Środki w ten sposób pozyskane często można przeznaczyć na reklamę lub wizerunek firmy. Tak zrobiło wielu z naszych klientów i w tej chwili mają profesjonalne logo. Środki na rozpoczęcie prowadzenia działalności mogą pochodzić również z funduszy unijnych. Niektóre z tych programów również umożliwiają finansowanie elementów wizerunku firmy. Warto sprawdzić w regionalnych punktach informacji o funduszach unijnych czy w 2022 roku odbywają się nabory na nowe lub trwające programy wsparcia dla firm.

Odświeżenie wizerunku lub jego budowa w 2022 roku.

Rok 2022 to świetny czas na odświeżenie wizerunku istniejącej firmy lub jego budowa od podstaw. Jeżeli prowadzisz firmę i czujesz, że już najwyższy czas wypromować ją na nowoczesną lub przynajmniej na taką, która nadąża za współczesnością zrób to w tym roku. Odkładanie liftingu wizerunku firmy i jej logo na kolejny rok może okazać się ryzykowne. Im wcześniej zostaną podjęte działania budujące spójny wizerunek firmy tym szybciej Twoi klienci zobaczą, że firma się zmienia na lepsze i chce iść razem z ich coraz wyższymi wymaganiami. Możesz zacząć od pierwszego małego kroku jakim jest zamówienie logo dla firmy. To pierwszy ale jednocześnie najważniejszy element odświeżenia wizerunku. Nowe logo wyznaczy kierunek, kolorystykę i styl całej linii graficznej dla firmy. Warto zacząć od logo w 2022 roku.

Opublikowany artykuł chroniony jest prawem autorskim. Kopiowanie bez zgody autora jest zabronione. Artykuł jest wyłącznie subiektywną opinią autora i służy tylko do celów informacyjnych.

  • projekt logo 2022
  • logo w 2022 roku
  • środki na rozwój firmy
  • logo sklepu internetowego
  • projekt logo
O autorze artykułu
Adam Marek Biecz jest specjalistą od kreowania graficznego wizerunku firm. Od ponad 20 lat zajmuje się projektowaniem logo, logotypów i tworzeniem identyfikacji wizualnej firm. Pomysłodawca i współzałożyciel Studia Graficznego RedFox i portalu www.LogoLublin.pl Prywatnie - entuzjasta pływania na SUP-ie i odkrywania mało poznanych miejsc.
Chcesz zamówić projekt logo?
Zadzwoń! tel. 509 605 348 lub napisz biuro@logolublin.pl

Komentarze do: Projekt logo 2022 - 5 powodów dla których warto zamówić logo w tym roku.

Projekt logo - Gość
Kasia P. - 4 Stycznia 2022

Temat: Projekt logo dla pracowni architektonicznej zakładanej w 2022.

Dzień dobry, jestem młodą architektką i zamierzam założyć własną autorską pracownię na początku 2022 roku. Chcę zacząć tworzyć jej wizerunek od logo. Moja pracownia będzie głównie zajmować się projektami domów energooszczędnych, które w 2022 roku prawdopodobnie bedą najbardziej popularne. Moje projekty domów są bardzo proste i takiego logo bym oczekiwała. Czy wykonywaliście Państwo projekty dla podobnych pracowni? I moje drugie pytanie - jak długo trzeba czekać na wstępne propozycje logo. Zależy mi na czasie - najlepiej jeszcze w styczniu 2022.

Adam Marek Biecz - projektant specjalizujący się w tworzeniu logo dla firm.
Adam M. Biecz - 5 Stycznia 2022

Dzień dobry Pani Katarzyno. Cieszę się, że jako projektantka architektury specjalizuje się Pani w domach o prostej formie. Prawdopodobnie dlatego zwróciła Pani uwagę na nasze minimalistyczne projekty logo. Odpowiadając na Pani pytanie dotyczące projektów logo wykonanych dla pracowni architektonicznych - ostatnio opracowaliśmy projekt logo dla lubelskiej Pracowni Architektonicznej SiStudio. Projekt bardzo przypadł do gustu właścicielom. Powstał projekt nowoczesny i minimalistyczny a jednocześnie bardzo intrygujący! Jeśli chodzi o czas realizacji projektów to zazwyczaj wynosi on około 6 dni. Zapraszam do kontaktu w celu ustalenia szczegółow logo Pani Pracowni (tel. 509 605 348).

Chcesz podzielić się wrażeniami o artykule? Może masz dodatkowe pytania? Chętnie odpowiemy. Napisz na: biuro@logolublin.pl

Nasze realizacje logo
Projekt logo 2022 | Logo zaprojektowane dla sklepu pszczelarskiego.

 

Projekt logo 2022 sklepu pszczelarskiego | wykonanie - www.LogoLublin.pl

Baza wiedzy | Porady Ekspertów
Polecamy artykuły o logo
Najważniejsze zasady opisujące jak powinno być zaprojektowane dobre logo

W tym artykule przedstawiam najważniejsze zasady, które zawsze stosuję podczas projektowania, aby logo było nie tylko zachwycające, ale też skuteczne. Warto, żebyś je poznał. Dzięki ich znajomości, zobaczysz różnicę pomiędzy logo dobrym, a przeciętnym!

Jaka jest różnica pomiędzy projektem logo tanim a dobrym? Przeczytaj artykuł a poznasz różnicę!

Z tej publikacji dowiesz się, czym różni się tani projekt logo od dobrego projektu logo, na który z nich warto wydać pieniądze oraz jak wybrać najlepsze logo dla siebie. Dowiesz się również, jak można uniknąć błędów, które w przyszłości mogą okazać się kosztowne i trudne do naprawienia.

Z tego artykułu dowiesz się jak najlepiej wybrać nazwę do logo, jaki styl logo będzie odpowiedni i kto powinien je zaprojektować

Założyłaś/eś swoją pierwszą w życiu firmę! Czas na zaprojektowanie logo. Z tego artykułu dowiesz się jak najlepiej wybrać nazwę do logo, jaki styl logo będzie odpowiedni dla Twojej firmy i kto powinien je zaprojektować. A może masz już pomysł na swoje logo? Zobacz czy jest dobry!